نانوک ؛ حرکت غیرمنتظره آئودی [ویدئو]
 


Audi Nanuk Quattro Concept

Audi Nanuk Quattro Concept

در همان نگاه اول می توان دید که آئودی یک پاسخ آلمانی به ایتالیایی ها برای ساخت ایتال دیزاین پارکور داده است. پیشرانه این مفهومی 2 نفره، موتور کاملا جدید 5 لیتری V10 تویین توربویی است که درست درجلوی محور عقبی خودرو نصب شده؛ 544 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور ماحصل این پیشرانه دیزلی خواهند بود. گیربکس آن نیز از نوع هفت سرعته S-tronic است.

نانوک با وزن 1900 کیلوگرمی اش می تواند در 3.8 ثانیه به سرعت 100 برسد چراکه سیستم محرکه آن از نوع کواترو (چهارچرخ محرک) است. حداکثر سرعت نانوک هم بیش از 305 کیلومتر برساعت می شود. علی رغم آنکه ویژگی های فنی نانوک بسیار شبیه سوپر اسپرت ها شده اما باید بدانید که مصرف ترکیبی آن بیشتر از 7.8 لیتر نیست؛ این عدد تحسین برانگیز به لطف سیستم خنک کاری جدید و تغییر پمپ روغن پیشرانه بدست آمده.

Audi Nanuk Quattro Concept

Audi Nanuk Quattro Concept

کمی هم از ویژگی های ظاهری نانوک بگوییم؛ این خرس آلمانی رینگ های 22 اینچی با تایرهای 235/50 در جلو و 295/45 در عقب دارد. برای متوفق کردن این چرخ ها از دیسک های ترمز کربن/سرامیکی استفاده شده. نانوک تعلیق بادی دارد؛ یعنی کمک های آن بصورت الکترونیکی کنترل شده و حتی راننده می تواند ارتفاع تعلیق از سطح زمین را مابین 30 یا 40 میلیمتر تنظیم کند. ابعاد نانوک هم به قرار زیر هستند:

  • طول 4541 میلیمتر.
  • عرض 1990 میلیمتر.
  • ارتفاع 1337 میلیمتر.
  • فاصله محوری 2710 میلیمتر.

 

برای ساخت نانوک از شاسی آلومینیومی اختصاصی ASF آئودی یا Audi Space Frame استفاده شده و برخی از اجزای بدنه آن هم از کربن های تقویت شده اند. بدنه آن با رنگ Extreme Red پوشیده شده. یکی دیگر از ویژگی های نانوک سیستم فرمان آن است؛ چرخ های عقبی آن در سرعت های پایین می توانند تا 9 درجه برخلاف چرخ های جلو بچرخند تا بدین ترتیب هدایت آن برای راننده آسان تر باشد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 694
بازدید ماه : 12881
بازدید کل : 462595
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2